Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Hyundai is niet van plan om zijn kleinste model zomaar op pensioen te sturen. De i10 wordt dus vernieuwd, en krijgt een dynamischere stijl.
Stadsauto’s hebben het de laatste tijd niet onder de markt. Zo verdwijnt de Ford Ka+ binnenkort uit de catalogus, en ook andere modellen lijken de grote kosten niet te overleven die de nieuwe uitstoot- en veiligheidsnormen met zich meebrengen. Hyundai blijft voet bij stuk houden. De Koreanen willen een nieuwe i10 op de markt brengen. Die zou in Europa worden gebouwd en in september in Frankfurt worden voorgesteld.
Op dit soort schetsen worden de proporties altijd overdreven. Een gespierde i10 zit er dus niet aan te komen, maar de algemene indrukken van deze schets zouden het ook tot de productieversie schoppen.
De nieuwe i10 krijgt een automatische noodremhulp met voetgangerherkenning, rijstrookhulp, vermoeidheidsherkenning en automatische grootlichten. Ook de nodige connectiviteit mag niet ontbreken, met Blue Link, Apple CarPlay en Android Auto, en inductielading.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!