BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Hyundai heeft het uiterlijk van de nieuwe generatie Sante Fe onthuld. We zien wat trekjes van de Land Rover Discovery 4, maar dan nog blokvormiger...
Na voor een eerder vloeiende en scherpe stijl te hebben gekozen voor de facelift van de vorige generatie, met onder meer een ietwat agressieve hoektandvorimige lichtsignatuur, verrast de Santa Fe opnieuw met dit nieuwe model. De vijfde generatie krijgt een zeer kubusvormige stijl (of "robuust", volgens Hyundai) en een H-vormige lichtsignatuur, zowel voor- als achteraan. Die lichten verwijzen natuurlijk naar het logo van het merk.
Deze nieuwe generatie behoudt zijn drie zitrijen. Met de tweede en derde rij neergeklapt, biedt de Santa Fe een "eersteklas binnenruimte", aldus Hyundai. Het merk spreekt zelfs van een "terrasgevoel" als je de grote achterklep openlaat om in open lucht te genieten van de ruimte achterin.
Voor dit voorsmaakje onthult Hyundai ook de bestuurderspositie van de 5e generatie Santa Fe. Die wordt onder meer gekenmerkt door een gebogen panoramadisplay dat de gitiale tellers van 12,3 inch en het infotainmentsysteem met elkaar verbindt.
Dit nieuwe model, dat vrij snel de huidige Santa Fe uit 2018 moet vervangen (na dus amper 5 jaar), wordt volledig onthuld tijdens zijn wereldpremière in augustus. Het huidige model is beschikbaar met hybride en plug-inhybride aandrijflijnen, het valt nog te bezien wat deze nieuwe generatie zal brengen op mechanisch vlak.
Ben jij op zoek naar een Hyundai Santa Fe? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste Santa Fe-zoekertjes nu hier:
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.