Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Japanners doen de dingen vaak anders. Geen idee of het is om ons alert te houden, maar in elk geval: de nieuwe Lexus LS is nog maar goed en wel onthuld, of daar zijn ze al met de volgende versie.
Het gaat natuurlijk vooral om een originele manier voor Lexus om de designevolutie van zijn LS te laten zien en ons erop te wijzen dat het merk zowat alle moderne technologieën onder de knie heeft. De LS was ooit een wat fletse en eenvoudige limousine, maar hij is uitgegroeid tot een aantrekkelijkere en gedurfdere Lexus. En de toekomst zou nog beter moeten worden…
Met dit concept wil Lexus de Duitsers ook laten zien dat Japan zich met de zelfrijdende auto niet op achterstand wil laten rijden. Zo beschikt deze conceptcar over een automatische piloot voor de snelweg, die alles zelfstandig kan doen. De rijhulp zou zichzelf bovendien updaten, op basis van de ervaring die het onderweg opdoet.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!