Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Op het salon van New York presenteerde McLaren zijn nieuw instapmodel: de 570S. Maar dat is nog niet het eindpunt. McLaren heeft altijd ideeën voor nieuwe versies en zorgt nu voor een nog toegankelijker model: de 540C.
Technisch en esthetisch zijn de verschillen tegenover de 570S eerder subtiel. Dit model is minder uitgesproken sportief dan zijn grote broers en houdt wat meer zijn manieren. Onder de kap achterin vinden we altijd de 3,8 liter V8 biturbo maar teruggeschroefd tot – je kunt het al raden – 540 pk en evenveel Nm’s. Met 1.311 kg op de weegschaal blijven de prestaties top: 320 km/u en 3,5 seconden om 100 km/u te bereiken.
Deze Brit richt zich op de Porsche 911 Turbo waarvan de flat six met identieke cilinderinhoud 520 of 560 pk (Turbo S) levert. De Messerschmitt is duurder dan de Spitfire, met een basisprijs van 166.012 euro tegenover 162.750 euro. Een instapmodel, maar toch heeft deze 540C veel elementen van zijn grotere broers zoals het chassis uit koolstofvezel en de automaat met dubbele koppeling en zeven versnellingen.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!