Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
McLaren licht een stukje van het doek van de 675LT, die voorgesteld wordt op het salon van Genève. LT is synoniem voor een verlengde achterpartij, die zorgt voor een betere aerodynamische grip. Maar niet alleen de achterkant veranderde.
Volgens de constructeur zorgt het nieuwe ontwerp voor 40 procent meer aerodynamische druk tegenover de McLaren 650S. Zoals de naam aangeeft, steeg ook het vermogen. De 3.8 biturbo werd opgevoerd tot 675 paarden en 700 Nm koppel. Hier werkte McLaren aan de turbo’s en de uitlaat, die volledig van titanium is. Deze lichtere uitlaat laat het motorgeluid beter horen.
Rest nog de vraag waar je dit model moet positioneren binnen het gamma. McLaren geeft een woordje uitleg: “De 675LT is alleen beschikbaar in coupéversie en verschijnt in het sportieve gamma van McLaren in de loop van 2015. Tegenover de bekende 650S Spider en Coupé is hij meer op het circuit gericht. Die modellen vormen samen de McLaren Super Series, een reeks boven de recent aangekondigde Sports Series. De Sports Series wordt de instapper van het gamma en wordt binnenkort onthuld. Nu nog afwachten wanneer precies.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!