Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
McLaren Special Operations, kortweg MSO, doet zowat alles wat je hen vraagt. Zoals 10 bijzondere exemplaren bouwen die er uitzien als een hardcore circuitversie, maar wel gewoon de openbare weg op mogen.
Opdrachtgever was de grootste McLaren-dealer in de Verenigde Staten, gevestigd in het Californische Newport Beach. Die bestelde 10 exemplaren, met de opdracht ze er uit te laten zien als de 570S GT4, een racetrack only-variant, en ze te voorzien van een kleurencombinatie van historische F1 GTR-modellen uit de jaren 90.
Het resultaat zijn dus 10 verschillende MSO X-modellen, die elk een achtervleugel krijgen die 100 kilogram extra neerwaartse druk produceert, een extra luchtinlaat uit koolstofvezel op het dak, een aangepaste uitlaat en dito banden, en nog enkele kleinere aerodynamische en gewichtsbesparende ingrepen. Ook in het interieur wordt gewicht bespaard, met kuipzetels uit koolstofvezel en andere accenten in koolstofvezel. McLaren verzekert de nieuwe eigenaars echter dat hun MSO X perfect straatlegaal is, inclusief parkeersensoren en camera’s.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!