Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Met zo’n sportieve en agressieve look gaan we er van uit dat er onder de motorkap een explosieve benzinemotor zit, zoals die van de Lancer Evo X bijvoorbeeld...eentje met een fluitende turbo...Maar dat blijkt hier het geval niet te zijn. Hier zit een dieselmotor van 2.2 liter en 201 pk onder de motorkap. Met het gebruikelijke koppel van zo’n motor moet dat wel genoeg zijn voor deze mooie coupé.
Mooi is hij zeker. Dit RA concept heeft een hoekig radiatorroosterdesign, een dreigend achtersteven en gespierde flanken. Het achtersteven doet trouwens denken aan de Z8 van BMW met zijn fijne en langwerpige achterlichten. Kortom, het is een geslaagd design en de tweekleurige koetswerkkleur geeft hem nog meer karakter.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.