BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Peugeot blijft de toekomstige 208 stevig inpakken, hoewel de nieuwe stadswagen in de laatste fase van zijn ontwikkeling zit. De lancering is voor volgend jaar, de 208 is bijna klaar.
Wat de stijl betreft, heeft Peugeot zijn ontwerpers wellicht een paar kalmeerpillen gegeven. De grote muil en het agressieve uiterlijk behoren definitief tot het verleden. Een vergelijking tussen de nieuwe 508 en zijn voorganger 407 maakt dat duidelijk. De 208 oogt dus rustiger, maar nog altijd katachtig, zoals het hoort.
De grote nieuwigheid vind je onder de motorkap: de nieuwe driecilinder van PSA en BMW. Deze motor moet de kleine Peugeot aan een laag verbruik en lage uitstoot helpen. De andere benzinemotoren (1.4 en 1.6 VTi) zijn trouwens relatief oud in vergelijking met de concurrentie.
Net als de 206 en 207, zullen van de 208 tal van varianten afgeleid worden: van een break (SW, voor Sport Wagon) of cabriolet (CC), over de traditionele hatchback met drie en vijf deuren tot de sportieve GTi en wie weet zelfs een nog sportievere RC.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...