Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Plaats een raketlanceerder op de flanken en een suikerspinmachine aan de achterzijde en de Sbarro Autobau lijkt als twee druppels water op de auto’s die ik vroeger op de achterzijde van mijn schoolschriften krabbelde. Het salon van Genève is voor Sbarro de apotheose van het jaar. De kleine Zwitserse autobouwer weet al langer hoe hij de aandacht moet trekken en slaagt daar dit keer met verve in.
Deze hommage aan de Zwitserse piloot Freddy Lienhard valt met geen enkele andere auto te vergelijken. Het is wel de vraag of de Sabarro Autobau voldoet aan de normen voor een crashtest met voetgangers. De haaientanden aan de voorzijde staan namelijk net ter hoogte van de onderbenen.
De Autobau valt graag op. Uiteraard stap je niet via ‘banale’ deuren in het interieur. Het dak, de voorruit en de zijruiten klappen als één geheel naar voren. Bekijks gegarandeerd op de parking van de supermarkt. Nog iets om mee uit te pakken: onder de motorkap achteraan gromt een krachtige Ferrari V12-motor, goed voor 500 pk.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!