Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De Aston Martin Vanquish moet het paradepaardje worden van de Britse constructeur. Om helemaal voorbereid aan de start te verschijnen, wordt hij aan extreme tests onderworpen. Ook bij diepvriestemperaturen.
Veel meer geeft Aston Martin nog niet prijs over de looks van de brutale Vanquish. In profiel zien we wel hetzelfde glooiende lijnenspel als de DB11, maar de bumpers en achterkant blijven nog stevig gecamoufleerd. Die zullen wellicht breder zijn dan die van de DB11 en een ander ontwerp krijgen.
Net als de DB11 zal de Vanquish gebruik maken van de huiseigen 5,2 liter grote V12 biturbo. Die is goed voor 608 pk in de DB11, maar zal in de Vanquish een flink pak meer paarden onder de kap krijgen. De radicale sportieveling, die tegen 2019 wordt verwacht, moet het immers opnemen tegen de Ferrari 812 Superfast en de Mercedes-AMG S65 Coupé. Die verschijnen met respectievelijk 800 en 630 pk aan de start.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!