Volkswagen
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Onze fotografen wisten in Keulen de volgende generatie van de Ford Focus te betrappen. De koplampen en achterlichten waren alvast in vol ornaat te aanschouwen.
De huidige Ford Focus is nu zo’n zeven jaar op de markt en kreeg in de tussentijd alleen een doorgedreven facelift. Om competitief te blijven, wordt de Focus begin 2018 volledig herwerkt. Hij zal niet veel duurder zijn dan het huidige model, en tegelijk meer ruimte en betere functionaliteiten bieden.
Volgens deze beelden krijgt de Focus een nieuw chassis: de testmules lijken aanzienlijk langer dan de huidige versie en lijken een langere wielbasis te hebben. Het nieuwe model zou ook breder en lager worden. De toegenomen afmetingen en de lagere hoogte zouden voor meer ruimte en een betere rijpositie moeten zorgen.
De Ford zou alleen maar turbobenzines (EcoBoost) en turbodiesels krijgen. De 1.0 en 1.5 drie- en viercilinders zouden tussen 110 en 200 pk produceren, afhankelijk van de versie. Een ST-versie volgt uiteraard ook en zou een tweeliter turbo krijgen met niet minder dan 280 pk. Een RS-versie lijkt ook waarschijnlijk, maar zou pas na enkele jaren volgen.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.