Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Geen idee of dit echte “spyshots” zijn wanneer de constructeur je ze doorstuurt. In elk geval: dit zijn beelden van een stevig gecamoufleerde Land Rover Defender, die tegen 2020 klaar zou moeten zijn.
Normaal zijn spyshots enigszins clandestiene beelden van prototypes op de openbare weg of op de Nürburgring. In dit geval wijst het opschrift “#Best4x4xfar” (“Beste 4x4 ooit”) erop dat Land Rover wil dat we deze beelden delen. Het ultieme bewijs: het feit dat we de foto’s van de constructeur zelf kregen.
Het ziet er dus naar uit dat de teasingcampagne is afgetrapt van de opvolger van een van de meest iconische 4x4’s ooit. Begin 2016 kwam er een einde aan de jarenlange productie van de Defender, maar de Britten spraken al meteen over een opvolger.
Die combineert dezelfde hoekige lijnen en karakteristieke elementen, zoals de zijdelings openende achterklep, met de moderne Land Rover-designtaal. De Britten beklemtonen wel dat de nieuwe Defender geen doorslagje zal worden van zijn voorganger, maar een moderne interpretatie met een eigen identiteit.
Verder is er nog niets geweten over de nieuwe Defender. In de wandelgangen wordt er gefluisterd dat zijn motoren gebruik zouden maken van mild hybrid-technologie, en dat er misschien zelfs een SVR-versie komt. Ook over een officiële voorstelling is er nog niets bekend, al liet Land Rover zich al eens ontvallen dat de eerste klanten hun exemplaar in 2020 in ontvangst zouden kunnen nemen.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!