BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
In de wandelgangen wordt er gefluisterd dat Volkswagen zijn Arteon-vijfdeurscoupé ook wel als breakversie wil uitbrengen. Die wil vooral een sterk design centraal hebben staan, en zou dus wel eens wat weg kunnen hebben van een shooting brake.
Met de nieuwe Arteon boort Volkswagen een segment aan waarin klanten belang hechten aan design. Denk maar aan de Audi A5 Sportback, die vaak als grote concurrent in één adem met de Arteon wordt genoemd. Dat design is geslaagd, en zou voor VW reden genoeg moeten zijn om de breakversie te overwegen.
Het idee van een break wordt door de Duitsers zelf niet van tafel geveegd. De Arteon zou volgens Wolfsburg zelfs mogen uitgroeien tot een heuse modelfamilie. De zelfverklaarde “avant-garde gran turismo” neemt dan wellicht de 2.0 TDI van 150 en 240 pk over en de 2.0 TSI van 280 pk uit de vijfdeursversie van de Arteon.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.