BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
In oktober vorig jaar trok Volkswagen het doek van de achtste generatie van de Golf. Iets later konden we dan kennis maken met de sportieve afgeleiden GTE, GTI en GTD van deze Golf VIII.
Maar in tegenstelling tot zijn neven Skoda Octavia en Seat Leon heeft de Golf VIII zijn ‘praktische’ koetswerkversie nog niet laten zien. Dankzij dit ontwikkelingsprototype dat onze spionnen in Duitsland hebben gesnapt kunnen we ons echter toch al een vrij goed beeld vormen van deze toekomstige Golf Variant.
Het prototype draagt nagenoeg geen camouflage. Er is echter wel een bestickering aangebracht op de derde zijruitje om de look van zijn C-stijl te proberen maskeren.
Verder is ook discrete tape aangebracht rond de achterlichten om ze op die van de Golf VII Variant te doen lijken. Maar als we de beelden wat aandachtiger bekijken, zien we dat ze in werkelijkheid een puntiger bovenste deel krijgen, zoals op de nieuwe berline al het geval is.
Qua laadvolume zou de Golf VIII Variant ergens tussen de 617 liter van de Seat Leon Sportstourer en de 640 liter van de Skoda Octavia Combi moeten zitten. Ter herinnering: de uitgaande generatie komt aan 605 liter.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...