Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Je kunt de Octavia gerust een schot in de roos noemen. Het model, dat de ommekeer betekende voor Skoda, heeft er bijna zijn twintigste jaargang op zitten. De derde generatie is intussen zowat vier jaar op de markt, en zou er na deze ingrepen weer een tijdje tegen moeten kunnen.
De klassieker onder de facelifts, de hertekende lichtblokken, zijn ook hier van de partij. Vooraan is het verschil opmerkelijk: de lichtblokken werden in twee gesplitst, en kunnen optioneel met led-technologie worden uitgerust. Ook de grille komt iets breder voor de dag.
Alle infotainmentsystemen in het interieur krijgen voortaan bedieningstoetsen die mee achter glas zijn ingewerkt. Het grootste navigatiesysteem, Columbus, is voortaan 9,2 duim groot. Een wifi-systeem behoort uiteraard tot de mogelijkheden, en de connectiviteit staat verder ook op punt.
De rijhulpsystemen worden uitgebreid met een sleephulp wanneer je met een aanhangwagen achteruit rijdt, en een extra waarschuwing voor kruisend verkeer achter de auto wanneer je achteruit uit een parkeerplaats komt.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!