Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Je zou het niet verwachten aangezien Tesla het voorbije decennium zo vaak ‘virtueel failliet’ is verklaard, maar het aandeel van de Amerikaanse constructeur is de sterkste groeier gebleken van de hele auto-industrie. Toen het merk in 2010 op de beurs ging om kapitaal te verzamelen, was het nog aan het worstelen met de ‘massaproductie’ van zijn eerste Roadster. Van quasi-handwerk ging het naar de lopende band met de Model S in 2012 en de Model X in 2015. Tussendoor vormde het merk vaak het onderwerp van spot omdat het zowat elke aangekondigde deadline miste. De media stonden bol van de berichten over de enorme verliezen van de constructeur van elektrische auto’s en CEO’s van traditionele autobouwers lieten zich graag laatdunkend uit over het kleintje uit Californië, met Bob Lutz van GM op de eerste plaats.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.