Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Toyota is heel gevoelig voor de problematiek van het stadsverkeer. Het onthulde al een elektrische versie van de iQ. Ook deze keer gaat het elektrisch en wel op een originele manier: in bochten helt de i-Road over als een motor.
De i-Road is amper groter dan een motor: 2,35 meter lang, 1,445 meter hoog en amper 85 centimeter breed. En hij heeft een ongelooflijke troef in vergelijking met de Twizy want de Japanse driewieler (twee wielen vooraan, één achteraan) rijdt tussen de file. Net als de Fransman kunnen twee personen zitten in tandempositie.
De lithium-ionbatterijen hebben een autonomie van ongeveer vijftig kilometer. Het is duidelijk: deze auto is geen toonbeeld van veelzijdigheid. Maar dat is ook niet de bedoeling. Toyota installeerde een elektromotor van 2 kW in elk voorwiel.
Het toppunt van het spektakel is ongetwijfeld de Active Lean-technologie die de auto doet overhellen in de bochten. Leuk en praktisch, want deze i-Road heeft een draaicirkel van amper drie meter.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!