Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Met het prototype E-Bugster bewijst Volkswagen dat een sportieve lijn en elektrische aandrijving perfect samengaan. De gloednieuwe Beetle vormt de basis, maar de E-Bugster ziet er veel sportiever uit.
Terwijl de nieuwe Beetle ergens tussen een hatchback en een coupé zwerft, is de E-Bugster resoluut sportief. Hij verliest de achterbank en is 90 mm lager en 30 mm breder dan de gewone Beetle. Combineer dat met ramen die meer naar achter gebogen zijn en je krijgt de uitstraling van een knappe speedster. De 20-duimsvelgen knipogen naar de oer-Kever, de C-vormige led-dagrijverlichting in de voorbumper geeft deze tweezitter een moderne toets.
In het interieur onderstrepen de sportstoelen, de aluminium accenten en de middenconsole in koetswerkkleur het sportieve karakter van de E-Bugster. De instrumenten tonen de actieradius, de status van de batterij en de hoeveelheid energie die de regeneratieve remmen opwekken. De E-Bugster starten is een belevenis op zich: na een druk op de startknop zie je een lichtshow met witte en blauwe kleuren.
De E-Bugster rijdt helemaal elektrisch. Sportwagenprestaties moet je niet verwachten, maar hij presteert vlot. De elektromotor (85 kW) garandeert een sprint van 0 tot 100 km/u in 10,9 seconden. Na maximaal 180 km moet de E-Bugster aan de stekker. Dankzij een snellaadfunctie duurt het ongeveer 35 minuten om de batterij volledig op te laden.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.