Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Je kunt er niet om heen: heb je vier of meer kinderen, dan volstaat een monovolume of SUV niet altijd om ze met al hun spullen te vervoeren. De oplossing? Een grotere auto, zoals deze nieuwe zesde generatie van de VW Transporter.
Volkswagen nieuwe ‘vrachtschip’, dat intern T6 heet, verandert niet zoveel van vorm. Hij neemt enkele stijlkenmerken over van de Passat, maar heeft voor de rest nog altijd het profiel van een Bretoense kast. Het beste zit hier duidelijk vanbinnen, met een comfortabele leefruimte die in zijn vele verschillende varianten aan diverse noden voldoet.
De uitrusting van deze Transporter heeft de andere VW-modellen weinig te benijden en omvat een actieve snelheidsregelaar, adaptieve schokdemping, een automatische rem om na een botsing een tweede ongeval te voorkomen, vermoeidheidswaarschuwing, … De achterklep werkt nu elektrisch en het multimediasysteem heeft meer functies, zoals een internetverbinding.
Onder de motorkap draaien nog altijd verschillende diesel. De 2.0 TDI is beschikbaar met 84, 102, 150 en 204 paarden. Het benzinepallet beperkt zich echter tot een tweeliter met 150 of 204 pk. In de catalogus staan ook nog altijd een DSG-automaat en 4Motion-vierwielaandrijving.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!