Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De Zweden hadden het bij de voorstelling beloofd, en nu is het zover: de XC40 krijgt een T3-versie. Die vermindert niet alleen het aantal cilinders, maar ook het prijskaartje.
De T3-benzineversie is volgens Volvo gebouwd volgens de “moduleerbare architectuur” van hun andere motoren. Lees: de 1.5 driecilinder is gewoon afgeleid van de vierpitter. De T3 produceert 156 pk en 265 Nm, wat resulteert in een sprint naar 100 km/u in 7,8 seconden en een topsnelheid van 210 km/u. In eerste instantie is de instapmotor gekoppeld aan een manuele zesversnellingsbak, maar volgend jaar belooft Volvo een Geartronic-achttrapsautomaat De Zweden geven ook nog een CO2-uitstoot mee van 160 g/km.
De nieuwe T3 doet het prijskaartje van de XC40 drastisch zakken. Bij zijn debuut was de compacte SUV alleen verkrijgbaar in topuitvoeringen, maar nu zijn ook de basisversies beschikbaar. Instappen kan nu vanaf € 30.400. De D3-dieselmotor van 150 pk en T4-benzinemotor van 190 pk vervoegen eveneens de XC40-rangen.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.