BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Vorig jaar toonde Peugeot op het autosalon van Genève een concept van een sportieve 508 met plug-inhybride aandrijving. Dat model gaat ook effectief in productie, zo bevestigde Peugeot-baas Jean-Philippe Imparato in oktober al via Twitter. Vandaag trekt de gespierde stekkerhybride opnieuw de aandacht dankzij sociale media. Het merk heeft namelijk net de eerste afbeeldingen gepubliceerd van wat een ontwikkelingsprototype lijkt te zijn (op de flank staat in elk geval “05-DEV”) met het bijschrift: “Intelligente en elektrische neo-prestaties. Geboren in het laboratorium van @peugeotsport”.
Ter herinnering: de conceptcar had drie motoren. Een 1.6 PureTech van 200 pk en een elektromotor van 110 pk om de voorwielen aan te drijven, en een krachtige elektromotor van 200 pk in de achteras.
Intelligent electrified neo-performance. Born in the @peugeotsport laboratory. #PeugeotSportEngineered #Peugeot508PSE pic.twitter.com/5d6F50Kk8d
— Peugeot (@Peugeot) February 24, 2020
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...