Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De elegantiewedstrijd van Villa d'Este is een luxueus maar onmisbaar evenement voor de liefhebber van mooie koetswerken. Tussen de elegante, klassieke koetswerken van oude wagens die liefdevol onderhouden worden, tonen sommige constructeurs ook enkele prototypes. Aston Martin heeft bijvoorbeeld deze traditie.
De prestigieuze Britse constructeur maakt van de technische eigenschappen van Project AM310 een staatsgeheim. We weten dus niet wat er onder de motorkap van dit prototype schuilt, maar we kunnen het wel raden. Waarschijnlijk is het de huidige V12, opgevoerd tot bijna 600 paarden.
Dit concept zou in productie gaan en de DBS, het topmodel van het merk, vervangen. De stijl scheurt zich stilaan af van het traditionele uiterlijk van de DB9 en maakt plaats voor enkele welgekomen rondingen. Bespeuren we hier eindelijk een beetje originaliteit?
De trouwste klant van Aston Martin is ook de bekendste, ondanks zijn beroep van geheim agent: James Bond. Wedden dat dit de nieuwe bolide van 007 wordt? Wellicht wel met nog enkele exclusieve opties...
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.