Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Normaal zouden in Genève alle blikken op de Audi-stand op de nieuwe A6 gericht zijn. Maar de 100% elektrische e-tron wil ook zijn portie aandacht.
Audi is niet van plan om Jaguar met zijn I-Pace als enige jacht te laten maken op Tesla. De Duitsers nemen dus een verrassing mee naar Genève: de zo goed als finale versie van hun elektrische e-tron. De SUV, die bij ons zal worden gebouwd, begon na de persconferentie aan een rondje door de stad.
De marketingcampagne voor deze SUV is origineel: enkele prototypes met “elektrische” camouflage zullen de komende weken op de openbare weg opduiken. Beginnen doen ze in Genève vooraleer de wijde wereld in te trekken. Wie ze ziet, kan een foto nemen en op sociale netwerken posten met de hashtag #etron. Audi toont de beste foto’s op een speciale website.
De e-tron zal in de Belgische fabriek in Vorst worden gebouwd. De eerste leveringen zouden eind dit jaar op de planning staan. De SUV is de eerste volledig elektrische Audi en zal worden gevolgd door een vijfdeurscoupé en een compacter derde model in 2020.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.