BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Q7 heeft met de V8 en de V12 TDI zijn plaatsje onder de ‘dikke SUV’s’ verzekert. Tijd om weer met beide voeten op de grond te staan en de huidige markt te volgen. Audi komt met een ‘geknepen’ versie van de kleine 3-liter V6 die erg zuinig met brandstof omspringt.
De V6 levert nu 204 pk en een koppel van 450 Nm. Tegenover enkele potente viercilinders van het merk lijkt dat niet veel, maar het maximale koppel is al beschikbaar vanaf 1.250 tr/min en de de koppelkromme blijft vlak tot 2.750 tr/min. De automatische versnellingsbak telt acht verhoudingen.
Ondanks de kleine motor mogen de prestaties gezien worden: de topsnelheid bedraagt 202 km/u (205 km/u met pneumatische ophanging) terwijl de spurt van 0 tot 100 km/u 9,1 seconden duurt. Gemiddeld verbruikt deze Q7 7,2 l/100 km en bedraagt de CO2-uitstoot 189 g/km.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...