Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het lijkt wel of de constructeurs de supercars een warm hart toedragen. Mercedes staat op het punt om de SLS te presenteren, terwijl Audi blijkbaar aan een ‘Heavy Metal’ R8 werkt. Deze krijgt de laatste nieuwe V10-motor ingeplant.
Door een vrijere uitlaat zou de V10 zowat 10 pk winnen. Het is duidelijk dat de Audi R8 geen concurrentie wil zijn voor de Lamborghini Gallardo LP560-4. Die heeft dezelfde motor maar levert 40 pk meer. Audi zet deze R8 op dieet waardoor hij enkele tientallen kilo’s afvalt. Een stugger onderstel en een aerodynamische kit ronden het geheel af.
Geregeld duiken er geruchten op over een R8RS. Die zou net als de TT Quattro Sport lichter worden en wat meer vermogen krijgen. De prestaties zouden adembenemend zijn. Wordt zeker vervolgd.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!