Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Liefhebbers van felle sensaties, stop met de Ferrari Enzo en andere Bugatti Veyron te eerbiedigen, want dit is wat u nodig heeft ! De ingenieurs van Caterham, altijd klaar voor krankzinnige ideeën, hebben nieuw leven geblazen in hun laatste versie, de CSR. Voorzien van een 2.3 liters Ford en herzien door Cosworth, ontwikkelt hij ruim 260 pk, wat niet droevig is voor een voertuig dat al zo broos en licht is als een mug. En dit hoefde blijkbaar niet meer, want deze werd nog opgeladen.
Uiteindelijk kwamen ze uit op 330 pk, vandaar de naam van deze racewagen. Dit verzekert bliksemsnelle acceleraties, daar de verhouding gewicht/kracht zich stelt op 600 pk per ton, zijnde héél wat beter dan een Bugatti Veyron ! Genoeg om veel last te bezorgen aan de banden die moeten zorgen voor de motoriek. Noteer uiteindelijk dat men hier officieel spreekt van een concept car. Concept, die wij toch graag in onze straten ziet rijden. Rest ons de mannen van Caterham aan te moedigen, in de hoop dat men dit duivelse voertuig op onze banen ziet rondcrossen!
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.