BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Zoek je een beetje exclusiviteit in deze wereld vol opscheppers? Ben je die Ferrari's en Lamborghini's op Place m'as-tu-vu moe? Onze Duitse vrienden hebben nooit ideëen te kort en hebben zich over jouw probleem gebogen. Het resultaat is deze customGT.
De Duitse tuner CCG, met hoofdzetel in Monschau niet ver van bij ons, is even gaan shoppen over de Atlantische Oceaan. Hij kwam terug met een buizenchassis en een groot motorblok zoals alleen de Amerikanen dat kunnen bouwen.
In de werkplaats in Monchau werd het chassis gefinetuned om te beantwoorden aan de eisen van de Duitse keuring TÜV. Onder het koetswerk uit glas- of koolstofvezel ligt een 7.0 V8 van Corvette-origine, die 550 of 740 pk ontwikkelt met behulp van drukvoeding. Ruim voldoende om de customGT aan te drijven, want hij weegt naargelang de opties die je kiest maar 960 tot 1.040 kg. Veel minder dan de 1.250 kg van de Ferrari 430 waarmee jouw kapper rijdt.
Het interieur draagt bij tot de "racesfeer" met een mix van leder en alcantara. Groene jongens die je eens lesje willen leren, kun je meteen van antwoord dienen: de customGT rijdt ook op lpg. 300 km/u op gas, leuk toch? Bovendien beginnen de prijzen bij 113.500 euro zonder belastingen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...