Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De huidige trend bij de monovolumewagens bestaat er in om de afmetingen wat in te krimpen. We mogen wel niet vergeten dat dit segment jaren stand gehouden met enkele kleine en eenvoudige facelifts. Dat is nu ook het geval voor de C8. Dit model, dat oorspronkelijk door het leven ging als de Evasion, krijgt nu ook een opknapbeurt.
De C8 krijgt tegelijk een nieuwe HDi dieselmotor van
Waaraan kunnen we de nieuwe C8 dan herkennen? Wel, om te beginnen is er het voorsteven, dat neemt het nieuwe roosterdesign over en maakt hier en daar gebruik van chroom zoals aan de deurhendels. Het logo van Citroën werd ook groter gemaakt op de achterzijde en krijgt translucide achterlichten.
Binnenin zijn voortaan al deurpanelen, stuur, tapijten en afwerking van het dashboard in het zwart. De meest gebruikte hendels en instrumenten werden met een speciale verf bewerkt voor een aangenamer gevoel. Ook aan de binnenkant werd hier en daar chroom gebruikt zoals op de deurhendels en versnellingspook.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!