Citroen
Gezien het succes van de eerste beperkte reeks van de excentrieke versie van de Ami brengt Citroën er nu een pak meer van de op de markt. Het ideale kerstgeschenk?
Gezien het succes van de eerste beperkte reeks van de excentrieke versie van de Ami brengt Citroën er nu een pak meer van de op de markt. Het ideale kerstgeschenk?
Carlos Tavares, de CEO van de Stellantis-groep, overweegt het serieus…
Heel wat originaliteit op de Citroën-stand, dankzij de nieuwe en segmentoverschrijdende C4 X, maar ook de creatieve OLI concept, die voor een deel uit… karton gemaakt is!
Of eerder een ‘Concept Char’, Frans voor tank of strijdwagen, die te zien is in de nieuwe film ‘Asterix & Obelix in het Middenrijk’.
De Chinese afdeling van het merk met de ‘double chevrons’ hebben zich volledig laten gaan en creëerden dit unieke exemplaar!
En dat gaat gepaard met een nieuwe aandrijving en een update voor de batterij.
Ook al ziet hij eruit als het liefdeskind van een elektrische Hummer en een Citroën Ami…
Het merk met de ‘double chevron’ heeft zijn nieuwe logo onthuld. Nu ja, ‘nieuw’… Dit 10de logo in de geschiedenis van Citroën keert eerder terug naar het originele ovale logo uit 1919. Ken je dat nog?
40 jaar geleden zag de autowereld er helemaal anders uit dan vandaag. SUV’s bestonden bijna niet en zelfs het tijdperk van de monovolume moest nog beginnen! Nog voor Renault in 1984 zijn befaamde Espace op de markt bracht in 1984, kondigde Citroën een aardverschuiving aan met zijn Xénia Concept...
Om de aantrekkingskracht van zijn C3 nog wat te versterken, biedt Citroën een speciale C-Series reeks aan van het model. Die is enkel online beschikbaar en kan binnen de 12 weken geleverd worden.
De Franse bestelwagen vermomt zich als als de bestelversie van de 2CV dankzij de Italiaanse carrossier Caselani.
De Française trekt de crossover coupé-kaart.
Na Peugeot met zijn nieuwe 408 is het nu de beurt aan Citroën om een crossover-coupé toe te voegen aan zijn catalogus. Maar enkel als elektrische ë-C4 X bij ons.
Het merk bouwt 50 exemplaren die vanaf 21 juni te koop worden aangeboden.
Het nieuwe vlaggenschip van het merk wil origineel zijn...
Om de tweede helft van zijn carrière competitief in te zetten, geeft Citroën zijn SUV een verjongingskuur. Een facelift die we in exclusiviteit konden ontdekken!
Hoewel BMW een historische prestatie neerzetten in België door de nummer één op de markt te worden in 2021, zijn het deze specifieke modellen die zich wisten te onderscheiden tijdens het afgelopen jaar. Citroën, Volvo en Mini leverden daarbij de top 3 van de populairste auto’s in België.
Citroën heeft zijn sympathieke Ami herbekeken om er een concept van te maken in vakantiesfeer. En de designers hebben zich helemaal laten gaan met een spel van texturen, kleuren en zelfs 3D-printing!