Ferrari
Deze restomod, die geïnspireerd is door de 250 GT Berlinetta SWB, heeft een waterstof-V12 onder de kap!
Deze restomod, die geïnspireerd is door de 250 GT Berlinetta SWB, heeft een waterstof-V12 onder de kap!
Omdat het model uitverkocht is voor de komende twee jaar, ziet Ferrari zich genoodzaakt om de orderboeken te sluiten!
Een futuristische hommage aan zijn prototype-racers uit de jaren ‘60 en ‘70. En die wordt niet puur virtueel...
Er zijn heel wat geruchten over de komst van bescheidener motoren.
Ferrari stelt een nieuw meesterwerk voor in zijn collectie van ‘one offs’, de SP51. Een op maat gemaakte creatie die gebaseerd is op de 812 GTS.
Minder extreem dan een SF90, sneller dan een Roma en makkelijker in gebruik dan een 812, de Purosangue is de supercar van Ferrari om alles mee te doen!
De ‘instap-Ferrari’ rijdt momenteel rond als cabrio, al zit er nog een camouflagepak rond.
Er werd meer dan € 13.000 gespendeerd om de Italiaanse bolide aan te passen!
Behoudsgezind, het merk dat weigert om een zelfrijdende auto te maken? Niet echt, zeker niet als je deze 5 modellen bekijkt die een echte ommekeer betekenden voor het merk!
Dat heeft de CEO van de autobouwer met de hand op het hart beloofd.
Ook een nieuw onderzoekscentrum staat op het programma.
Tot het begin van de jaren ‘70 bleef Enzo Ferrari halsstarrig weigeren om een auto met motor centraal achterin te verkopen onder zijn eigen naam. De auto die op dat vlak een revolutie aankondigde, was deze Dino 206 Berlinetta Speciale uit 1965!
De Ferrari 365 P Berlinetta Speciale is zonder twijfel één van de meest sensationele auto’s van de jaren ‘60. En toch zijn er weinigen, met uitzondering van een handvol échte kenners, die van het bestaan van dit model afweten...
Zoals je al kan afleiden uit zijn naam, is er maar één exemplaar van deze Ferrari SP48 Unica. Een creatie op maat voor een “trouwe klant”.
Op Twitter doet het merk nog geheimzinnig, maar Ferrari-CEO Benedetto Vigna gaf gewoon toe dat het om de Purosangue SUV gaat.
De plug-in hybride 296 GTB coupé van Ferrari is er nu ook in een zomerse versie: de 296 GTS Spider.
De eerste SUV van het merk met het steigerende paard is eindelijk te zien zonder camouflage! De neus dan toch.
De Ferrari 125 S was de allereerste bolide die de naam van de autobouwer droeg, en hij viert nu samen met het merk zijn 75ste verjaardag.
Een krachtige aandrijving, een luxueus en ruim interieur en compleet geruisloos, zijn dat de ingrediënten voor een ware VIP-ervaring? Wij konden afgelopen week de EQV 300 testen en onderzochten of dit model geschikt is voor iemand die zoekt naar een luxueuze en polyvalente MPV.
Nissan en Toyota hebben een andere visie op hybride aandrijvingen. Maar hoe doet de nieuwe e-Power in de Qashqai het in vergelijking met het beproefde systeem van de Corolla Cross?
De brave RAV4 trekt zijn sporttenue aan voor zijn nieuwe GR Sport-uitvoering. Naast de uiterlijke aanpassingen krijgt de Japanse hybride SUV ook een strakkere ophanging. Tijd om na te gaan of dat het stuurgevoel scherper heeft gemaakt.
Alpine breidt zijn A110-gamma naar boven toe uit met een nieuwe versie, één met de ‘R’ van radicaal. En dan vooral radicaal lichter, dankzij het intensief gebruik van koolstofvezel! De apotheose in afwachting van de grote sprong naar… elektrische modellen?
Een kans om tegen een betaalbare prijs een stuk Lotus-geschiedenis in handen te krijgen.
Twee van de drie auto’s, uit de collectie van een overleden Nederlandse verzamelaar, beschikken over een uitzonderlijk palmares in de autosport!
De waarde van dit model, met amper 150 km op de teller, wordt geschat op tussen de 3 en 4 miljoen euro.
Een Rolls voor de prijs van een hatchback, lijkt je dat wel iets? Dan stellen we je de Rolls-Royce Silver Spirit voor, een icoon uit de jaren ‘80.