Bugatti
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De enige Miura SVR die Lamborghini ooit bouwde werd net onder handen genomen door “Polo Storico”. Die afdeling restaureert oude modellen van het Italiaanse merk.
Officieel bouwde Lamborghini 763 Miura’s in zijn fabriek in Sant’Agatha Bolognese, namelijk tussen 1966 en 1973. Op vraag van een klant kwam er één SVR-versie. Het model werd in 1974 geproduceerd op basis van een Miura S uit 1968 met chassisnummer 3781. De toenmalige klant was toen al de negende eigenaar. De ombouw duurde destijds 18 maanden, en het eindresultaat werd daarna verkocht aan een klant in Japan.
De Miura SVR arriveerde in stukjes in de Italiaanse fabriek en werd door de specialisten van Polo Storico zorgvuldig gereconstrueerd. Totale duur van de restauratie: 19 maanden. De Lamborghini ziet er weer als nieuw uit, en is intussen opnieuw naar Japan vertrokken om daar op het circuit van Nakayam getoond te worden.
Op vraag van de eigenaar kreeg de SVR een vierpuntsharnas en een rolkooi. Dat wijst erop dat de gelukkige eigenaar hem niet alleen in zijn collectie in een beschermde omgeving zal laten staan…
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.