Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De Focus RS is een legende op zich. De vorige versie met zijn 300 pk sterke vijfcilinder wekte veel enthousiasme op bij sportievelingen en was al een collector’s item bij zijn presentatie. Sindsdien blijft Ford heel ontwijkend over een eventuele opvolger.
We hoorden vaak “neen, we zijn niet bezig met dit project” of “misschien, we zien het wel in de toekomst” maar dit prototype dat onze ‘spionnen’ konden fotograferen, kan erop wijzen dat Ford eindelijk de sprong waagt.
Hoop echter niet op een terugkeer van de charismatische vijfcilinder, die beantwoordt niet meer aan de normen. In de plaats zou Ford de motor van de nieuwe Mustang gebruiken, namelijk een 2.3 viercilinder met een vermogen tussen 330 en 350 pk. Die worden alleen op de voorwielen losgelaten, een garantie voor een sportief karakter.
De lancering zou gepland zijn rond 2016, met een prijs in de buurt van 33.000 euro. Een mooie zwanenzang voor de huidige Focus-generatie, die in 2017 met pensioen gaat.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!