Volkswagen
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Ford gaat zijn Mustang-gamma uitbreiden met twee versies: een hybride en de legendarische Shelby GT500.
Op een persconferentie in het Amerikaanse Dearborn deed Ford een deel van zijn toekomstplannen uit de doeken. Geen verrassing: daar is een rol weggelegd voor hybride en elektrische modellen. Ford wil onder meer een deel van zijn volumemodellen elektrificeren, zoals de F-150 en de Explorer en Bronco, die bij ons niet worden ingevoerd. Maar ook de Escape, die bij ons Kuga heet, en de Mustang. De hybridemodellen kunnen de oceaan oversteken en het tot bij ons schoppen.
Momenteel zegt Ford alleen dat de hybride Mustang gelijkaardige prestaties zal neerzetten als de huidige V8. Hij zou zelfs meer koppel krijgen in lage toeren. Of het een V6 of viercilinder wordt weten we nog niet, wel dat het model verwacht wordt tussen 2020 en 2022.
Tegelijk kondigde Ford ook de terugkeer aan van de legendarische Mustang die uit de catalogus verdwenen was, de Shelby GT500. Dat zou de krachtigste Mustang ooit moeten worden. De V8 met compressor zou meer dan 700 pk produceren. Op dit moment geeft Ford alleen een suggestieve foto vrij van diens voorkant.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...