BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
En begint met een reeks afbeeldingen van de eerste plug-inhybride van het merk.
2023 wordt “het jaar van de SUV”, zo zegt Honda zelf, en dat kunnen we alleen maar beamen. Nadat het Japanse merk eerder de ZR-V aankondigde voor volgend jaar geeft het nu een voorsmaakje van zijn grote broer, de nieuwe CR-V. Terwijl de eerste ongetwijfeld de hybride aandrijflijn overneemt van de Civic zou de tweede voor het eerst bij Honda worden uitgerust met plug-inhybride technologie.
Wanneer we naar de beelden kijken die de Amerikaanse tak van de constructeur heeft verspreid is er geen twijfel over dat we naar een Honda kijken. De CR-V zou de stijl van het merk niet radicaal veranderen. Hij voegt er wel een snuifje agressie aan toe, met onder meer grijze luchtinlaten vooraan en forse uitlaten achteraan.
De echte revolutie vindt plaats onder de motorkap, waar je voor het eerst de keuze krijgt tussen een klassieke hybride aandrijflijn of plug-inhybride technologie. Helaas laat het merk over dat onderwerp nog geen verdere informatie los. Ons geduld zou echter niet lang meer worden beproefd: in de VS komt hij nog deze zomer op de markt en voor Europa wordt gesproken van een officiële onthulling nog voor 2023, het jaar waarin hij op de markt komt.
Ben jij op zoek naar een Honda? Kies uit meer dan 30.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste VW Honda-zoekertjes nu hier:
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...