Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De compacte berline van het Britse Jaguar, de XE, krijgt een upgrade. Op die manier moet hij weer heviger het vuur aan de schenen leggen van de Duitse concurrenten. Buckle up!
De XE kan nu optioneel worden uitgerust met de intelligente vierwielaandrijving (AWD). Die aandrijving kan bovendien worden gecombineerd met de Ingenium dieselmotor met 180 pk en automatische achtversnellingsbak.
Niet alleen het soepele motorkarakter vaart daar wel bij, ook de dynamische rijkwaliteiten zetten een stapje vooruit. Het koppel van de motor wordt immers niet continu naar de voorwielen gestuurd. Enkel wanneer het nodig is, worden de voorwielen mee aangedreven. Op die manier behoudt de XE grotendeels het rijgedrag van een achterwielaangedreven wagen.
Nog een nieuwigheid: InControl Touch Pro. Dat is het nieuwe multimediasysteem met een touchscreen van 10,2 inch die als kopie van je tablet kan fungeren en via zijn sterke Wifi-ontvanger tot acht toestellen kan aansturen. Dankzij de geïntegreerde GPS kun je de Approach-modus activeren. Hierdoor krijg je op 200 meter van je eindbestemming een interactieve 360° view van die plaats. Op die manier kun je eenvoudig kijken of er in de buurt een parkeerplaats is. De kers op de taart is dat het InControl Touch Pro systeem al compatibel is met Apple Watch. Vanaf je uurwerk kun je zo de deuren ontgrendelen en vergrendelen, kun je het peil van de benzine controleren en je wagen op een kaart lokaliseren.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.