Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
In de Verenigde Staten houdt men van Jaguars, maar ook van vierwielaandrijving. Meer was dan ook niet nodig om Jaguar aan te zetten een 4x4-systeem te ontwikkelen voor de XF en de XJ. Goed nieuws: het karakter van een achterwielaandrijver blijft bewaard.
Om een optimale grip in alle omstandigheden te verzekeren, waakt de integrale transmissie voortdurend over het gripniveau en de bevelen van de bestuurder. Het systeem anticipeert op een slip en zorgt ervoor dat het niet zover komt.
In normale gripomstandigheden stuurt de vierwielaandrijving de meeste kracht naar de achterwielen. De geest van Jaguar blijft dus bewaard.
De herverdeling van het koppel laat toe om slippende wielen te voorkomen, wat de bestuurder meer vertrouwen geeft en de stabiliteit van de auto verbetert bij weinig grip. Het koppel wordt verdeeld in verhouding tot 50:50 (voor/achter).
De enige motor die beschikbaar is met deze vierwielaandrijving is de nieuwe V6 benzine met compressor en 340 pk. De automaat met acht versnellingen en het start-stopsysteem zijn standaard.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!