BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Helemaal anders dan de Europese koper, ontdekt de Chinese klant zijn auto eerst via de achterdeur. Als hij daar dan toch zit, kun je hem maar beter een prachtig uizicht geven. Jaguar is daar een meester in. Het bewijs is deze Ultimate-versie, die de achterpassagiers tot in de kleinste puntjes verwent en voorgesteld wordt op het salon van Peking.
De sfeer op de achterste plaatsen heeft niet veel te zien met een gewone auto. Niets is te goed: multimediaschermen geïntegreerd in de hoofdsteunen, een iPad-steun met toetsenbord en draadloze hoofdtelefoon, een koelkast voor champagne (met specifieke glazen), werktafeltjes, een audiosysteem met twintig luidsprekers, zachte verlichting, enzovoort.
Als je niet de kans krijgt om achterin te zitten, kun je de Ultimate herkennen aan de velgen, die specifiek zijn voor dit model en 20 duim groot zijn. Weet ook dat de twintig eerste exemplaren die Jaguar bouwt, in Celestial Black gespoten worden, maar klanten die dat willen kunnen hun XJ personaliseren met hun favoriete kleur.
Onder de motorkap stelt Jaguar een welklinkende 5.0 V8 benzine met compressor voor of de meer 'verstandige' 3.0 V6 turbodiesel.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...