Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Net voor de winter een cabriolet presenteren, daar moet je zelfvertrouwen voor hebben. Maar gezien het hete temperament van de XKR-S kun je maar beter het hoofd koel houden, want deze schoonheid is in staat een hartaanval uit te lokken.
De Jaguar XKR-S is het wilde roofdier binnen de familie. Zijn look is bijna een karikatuur (wat in sommige landen in de smaak zal vallen), maar dat vergeef je hem want XKR-S is bijzonder krachtig. 550 paarden die een wilde kat kietelen, dat belooft. En bovendien kun je met deze bolide met de haren in de wind rijden.
Een drukgevoede V8 (supercharged), 5 liter cilinderinhoud, een vermogen van 550 pk en een koppel van 680 Nm: deze auto is wellicht iets sneller dan de kar van je buurman. De topsnelheid bedraagt 300 km/u en 0 tot 100 km/u duurt 4,4 seconden. En dankzij de actieve uitlaat krijg je kippenvel van het geluid.
De stroomlijn is zelfs voor een cabriolet belangrijk. Niet dat je met een kale kop moet rondrijden, maar het evenwicht tussen de voorspoiler en de spoiler op de koffer werd nauwkeurig bestudeerd. De constructeur zorgde niet alleen voor een fijn profiel, maar paste de ophanging aan voor meer wendbaarheid, zonder het comfort te verstoren.
Tot slot beschikt de XKR-S over een stoffen dak, dat in 18 seconden openklapt om te genieten van het orgelgeluid van de uitlaat en de levendige sensaties die zo'n auto te bieden heeft.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!