Bugatti
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De uitrusting van de auto van morgen vind je vandaag al in de S-Klasse. Het vlaggenschip van Mercedes heeft de gewoonte om de grenzen van de technologie te verleggen. In 2013 verschijnt de nieuwe S-Klasse.
Er wacht de nieuwe S-Klasse een zware taak: hij moet niet alleen het huidige model vervangen mar ook de Maybach. Het prestigieuze Duitse merk verdwijnt namelijk en Mercedes zal proberen om dat gat te vullen door maar liefst zes verschillende versies af te leiden van de toekomstige S-Klasse.
In de catalogus verschijnt onder meer een hybrideversie die aan het stopcontact oplaadt. Hij legt 0 tot 100 km/u af in minder dan zes seconden en zou maar 3,3 l/100 km verbruiken. Uiteraard staan de snelle AMG-versies ook nog altijd op het programma.
In het interieur gaat niets te ver in de ogen van de ingenieurs. Zo vinden we twee grote LCD- of plasmaschermen, waarvan één de klassieke analoge instrumenten vervangt. Het tweede is een aanraakscherm waarmee je de klimaatregeling, de navigatie en de vele ontspannings- en communicatiemogelijkheden bedient.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.