Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Mitsubishi heeft voor het salon van Tokyo een prototype gebouwd dat alle hybride technieken in een auto combineert.
Per as zorgt een elektrische motor voor de aandrijving. Elke motor levert 60 kW. Daarnaast is er een thermische motor van 1,6-liter die 85 kW produceert. Lithium-ionbatterijen zorgen voor de energie.
De batterijen drijven de voorwielen aan. Ze worden via een gewone stekker opgeladen en zorgen voor een autonomie van 50 km. Bij gladde ondergrond of sterke acceleraties springt de achterste motor bij. Daarna neemt de thermische motor het over. Naargelang de rijomstandigheden en de lading van de batterijen, wordt die bijgestaan door de elektrische motoren.
Mitsubishi besteedde erg veel aandacht aan de verwarming/verluchting. Die is volledig individueel regelbaar. De ruiten zijn voorzien van een infraroodfilter en de vooruit is a-thermisch. De klimaatregeling kan van op afstand geprogrammeerd worden.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.