Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Als het van federaal minister van mobiliteit François Bellot (MR) afhangt, mogen vrachtwagens in ons land vanaf 2018 weer op alle snelwegen inhalen. De minister wil zo de Belgische verkeerswet gelijktrekken met de rest van Europa.
Op Belgische snelwegen met 2x2 rijstroken geldt een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens, tenzij een verkeersbord iets anders aangeeft. Dat weten echter weinig buitenlandse vrachtwagenchauffeurs, omdat in andere Europese landen het omgekeerde geldt: daar mogen vrachtwagens overal inhalen, tenzij er een verbodsbord staat.
Minister Bellot legde het voorstel deze week op tafel tijdens de federale commissie voor de verkeersveiligheid, die hij voor het eerst in drie jaar bijeenriep. In 2018 zou de minister de maatregel willen invoeren. De gewesten mogen wel zelf nog steeds verbodsborden plaatsen waar ze dat nodig vinden. Het inhaalverbod bij regenweer blijft wel nog steeds van kracht, zo verzekert de minister.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!