Volkswagen
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Deze Morgan ziet eruit alsof hij uit de vorige eeuw komt. De gouden eeuw voor de auto-industrie en de eeuw waarin de journalisten voorspelden dat we in het jaar 2000 over vliegende auto’s zouden beschikken. Maar weed gerust, alleen de look van deze Morgan komt uit de vorige eeuw. Onder het prachtige koetswerk zitten een reeks avant-gardistische technologieën. Het is ook duidelijk dat de look hier voorrang heeft gekregen op functionaliteit. De zichtbaarheid achteraan is ongetwijfeld beperkt door het ontbreken van een achterruit en de het opendak is zondermeer indrukwekkend, maar alles behalve praktisch in een ondergrondse parking…
Morgan maakte met de Aero al duidelijk dat ze op technologisch vlak met hun tijd mee zijn, zolang de Morgan geest maar intact blijft. De Aero was de eerste stap in de juiste richting, nu gevolgd door het LifeCar concept dat resoluut het imago van de Britse merk over een andere boeg gooit!
Met dit prototype wil Morgan bewijzen dat ze in staat zijn om een auto voor de toekomst te bouwen dat geen enkele schadelijke uitstoot met zich zal meebrengen, maar dat ook het ware rijplezier waarborgt. Morgan gebruikt hiervoor een brandstofcel en kondigt aan dat er genoeg waterstof kan opgeslagen worden om meer dan
De Morgan LifeCar, die op het salon van Genève voorgesteld wordt, werd ontwikkeld in samenwerking met gespecialiseerde bedrijven en de universiteit van Cranfield.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.