Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Afgelopen weekend is het Verenigd Koninkrijk weliswaar officieel uit de Europese Unie getreden, maar over de manier waarop het land in de toekomst handel zal drijven met het Oude Continent is echter nog niets bepaald. Het zal nog minstens een klein jaar onderhandelen vergen om de handelsrelaties tussen beide wereldmachten op punt te zetten. In afwachting daarvan heeft de BMW-groep de ontwikkeling van een nieuw platform – en dus nieuwe modellen – voor Mini in de ijskast gestopt. Het is namelijk moeilijk om een business plan op te maken voor zo’n geldverslindende activiteit (de ontwikkeling van een nieuw platform kost zo’n 1 miljard euro) als je niet weet onder welke voorwaarden dat je je modellen zal kunnen uitvoeren. Mini heeft nochtans een tweede fabriek op het Europese vasteland, in het Nederlandse Born, maar die kan op haar eentje niet het hele vasteland bedienen. Dus zolang Groot-Brittannië en Europa er niet in slagen om een handelsakkoord uit te schrijven, of indien zo’n handelsakkoord te ongunstig zou blijken voor export naar Europa, zal er geen nieuwe Mini komen…
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.