Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Bij Vroom houden we van deze 370Z: een krachtige wagen met een dynamisch weggedrag voor een lage prijs. Maar tegenover de 350Z verloor hij toch wat karakter. De Nismo-versie zet dit recht en geeft de 370Z weer een strijdershart.
De meest zichtbare aanpassing is de weinig discrete achtervleugel. Nismo paste ook enkele details aan, zoals het stuurwiel met rode centreermarkering, rode remklauwen en specifieke velgen. Minder zichtbaar is het werk aan de stroomlijn van de wagen, bedoeld om deze Nissan aan de weg te kleven.
De V6 klimt van 328 naar 344 pk, met een koppel van 371 Nm. Geen flagrant verschil, maar Nismo zorgt voor extra muziek met een uitlaat die vrijer ademt. Deze 370Z Nismo is een pure sportieveling en dus alleen beschikbaar met manuele versnellingsbak. De ophanging en remmen werden geoptimaliseerd. En jawel, hij wordt voorgesteld op het salon van Genève en komt dus naar het oude continent. Is het leven niet mooi?
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!