Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Nadat de PSA-groep Opel heeft overgenomen, is ze niet alleen het gamma beginnen herwerken maar heeft ze ook een strategie voor meer internationale dekking van het merk uitgewerkt. Volgens dat plan, dat de naam PACE! kreeg, moet Opel tegen 2022 meer dan 20 nieuwe internationale markten aanboren om minder afhankelijk te zijn van Europa. Vandaag kondigt PSA een belangrijke stap in die strategie aan: Opel keert terug naar Japanse bodem. “De Japanse automarkt is een van de grootste ter wereld. Opel geniet er een uitstekende reputatie als Duits merk. Daarom is deze terugkeer naar Japan een heel belangrijke stap om onze winstgevende export fors uit te breiden,” zo jubelt Opel-CEO Michael Lohscheller. Ter herinnering: volgens het PACE!-plan moet Opel tegen half 2020 een (bescheiden) 10 procent van zijn afzet buiten Europa realiseren.
Opel start zijn Japanse offensief in 2021 met drie modellen: de Corsa (en Corsa-e), de Combo en de Grandland X.
Vandaag is de PSA-groep al vertegenwoordigd in Japan met de merken Peugeot, Citroën en DS. Die waren in 2019 goed voor iets meer dan 15.600 verkochte auto’s.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!