Bugatti
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Beetje bij beetje vermindert de camouflage op de prototypes van de volgende generatie Porsche Boxster. Het valt op dat de nieuwe Boxster niet radicaal van design verandert: het algemene evenwicht blijft bewaard, maar enkele lijnen worden scherper.
Niemand ontsnapt aan de downsizing, ook Porsche niet. Hij begon zijn carrière met een 2.5 met zes horizontale cilinders, maar werd al snel opgevoerd tot een 2.9 in de normale versie en een 3.4 in de S-versie. De toekomstige generatie herziet de cilinderinhoud en, nog ingrijpender, het aantal cilinders. Er is sprake van een 2.5 viercilinder (gelukkig nog altijd een boxermotor) die tot 360 pk ontwikkelt met de hulp van een turbo. Doeltreffend is hij dus wel, maar wat met de lyrische klank van de motoren?
Schandalig, zo'n viercilinder onder de motorkap van een Porsche? Vergeet niet dat de eerste Porsches (356) door een viercilinder aangedreven werden en dat was lang geen uitzondering.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.