BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Na de Panamera krijgen nu ook de Cayenne en Cayenne Coupé een Turbo S E-Hybrid. Aan vermogen geen gebrek bij deze plug-inhybride: 680 pk!
Een hybride helpt niet alleen de uitstoot naar beneden, hij kan ook de prestaties een boost geven. Dat is de weg die Porsche bewandelt bij zijn krachtigste motoren. Na de Panamera krijgen de Cayenne en Cayenne Coupé een Turbo S “E-Hybrid”.
De combinatie tussen een 4.0 V8 van 550 pk en een elektromotor van 136 pk levert een totaal vermogen van 680 pk op. Het maximumkoppel van 900 Nm is al beschikbaar vanaf vrijloop… Beide mastodonten halen 100 km/u in 3,8 seconden en een topsnelheid van 295 km/u.
In de rijmodus E-Power rijden de Cayennes puur elektrisch tot 135 km/u. De lithium-ionbatterij onder de kofferbodem heeft een capaciteit van 14,1 kWh, waardoor de Porsches in theorie volledig elektrisch 40 kilometer ver geraken.
In België kost de Cayenne Turbo S E-Hybrid € 177.277,10. De Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé heeft een prijskaartje van € 183.448,10.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...