BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Wie denkt dat hij met een radarverklikker zoals Coyote of Waze minder vaak geflitst wordt, zou zich vergissen. Volgens Vias Institute krijgen gebruikers van dergelijke apparatuur 50 procent vaker een proces-verbaal in de bus.
Volgens het onderzoek van Vias Institute is de gemiddelde gebruiker van een radarverklikker een man met geboortejaar 1961. De meeste gebruikers zijn tussen 45 en 65 jaar. Radarverklikkers worden vaker gebruikt in Wallonië dan in de rest van het land.
Bezitters van een radarverklikker verdienen beter dan de gemiddelde bevolking (gemiddeld netto-inkomen per huishouden tussen € 3.000 en € 3.999, tegenover € 2.500 en € 2.999). Ook rijden ze in recentere auto’s: gemiddeld dateert de inschrijving ervan uit 2009, tegenover 2008 voor de rest van de bevolking.
Gemiddeld kregen de respondenten van de enquête de laatste twaalf maanden 0,23 boetes. Dat komt in grote lijnen overeen met een boete elke vier jaar. Wie een radarverklikker heeft, krijgt er gemiddeld 0,37, ofwel een om de drie jaar. Dat is 50 procent meer. Chauffeurs met een radarverklikker rijden wel gemiddeld 24 procent meer: 67 kilometer per dag tegenover 54 kilometer per dag voor de rest van de bevolking.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.