Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Renault gaat zijn nieuwe grote SUV-coupé voorstellen op het luchtvaartsalon van Bourget. Hij krijgt dan ook de suggestieve naam Rafale, die verwijst naar het luchtvaartverleden van Renault.
Het hybride SUV-gamma van Renault wordt binnenkort nogmaals uitgebreid. Na de lancering van de Austral met 5 zitplaatsen, heeft het merk met de ruit ook al de langere 7-zits versie onthuld, die de bekende Espace-naam overneemt. En nu krijgen we te horen dat de versie met een aflopend dak, die vorig jaar al werd betrapt door onze spionagefotografen, officieel in avant-première wordt onthuld op het luchtvaartsalon van Bourget op 18 juni.
Deze SUV-coupé krijgt ook een glorieuze naam uit het verleden van Renault, al moet je er nog iets verder voor terugblikken in de tijd dan voor de Espace. Tot in het begin van de 20e eeuw was Renault namelijk ook gespecialiseerd in het bouwen van verbrandingsmotoren voor vliegtuigen. In 1933 kocht Renault zelfs de constructeur Caudron over, met het bedrijf Caudron-Renault als resultaat. Als gevolg daarvan kregen alle vliegtuigen van het merk de naam van een wind. De C460, een eenpersoons racevliegtuig gebouwd om records te breken, werd daarbij 'Rafale' gedoopt in 1934.
In dit geval krijgt de Rafale de vorm van een SUV-coupé, een model dat aan de top van het Renault-gamma wordt geplaatst.
Ben jij op zoek naar een Renault? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste Renault-zoekertjes nu hier:
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!