BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Onder de motorkap van deze Type 57 vinden we wat Bugatti het beste doet: een achtcilinder-in-lijn met dubbele bovenliggende nokkenassen en een cilinderinhoud van 3,2 liter. De motor ontwikkelt 135 pk via een elektromagnetische Cotal-versnellingsbak. Bovendien beschikt dit model standaard over hydraulische remmen. Tel dat allemaal op, en je hebt een auto met een geweldig geluid, die presteert en betrouwbaar is.
Deze Bugatti 57 met koetswerk van Letourneur et Marchand is de oudste van de zes overlevenden van deze reeks. Bekijks gegarandeerd bij je lokale oldtimermeeting om de hoek!
Zijn huidige eigenaar heeft hem nauwkeurig onderhouden en hij werd een tiental jaar geleden tot in de puntjes gerestaureerd. De auto is ook vandaag nog in geweldige staat. Deze “57” won bovendien een prijs op het prestigieuze concours d’élégance van Pebble Beach…
De geschiedenis van deze auto werd onderzocht door de historicus van het merk, Pierre-Yves Augier, en is dus volledig bekend vanaf de datum van zijn eerste levering (aan baron Georges de Cocq in maart 1939) tot vandaag. Zoiets voegt bijzonder veel waarde toe aan een auto. De Bugatti heeft bovendien nog steeds zijn originele motor.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.